تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشکده فنی و مهندسی میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ

۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۹ کد : ۶۳۲۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۲۳

بیانیه محکومیت سخنان ترامپ با جمع کثیری از مسئولین و کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی میانه برگزار گردید.

متن بیانیه :

بسم الله الرحمن الرحیم

در چند روز گذشته بحث در مورد نقض عهد آمریکا درباره برجام بالا گرفته است.این موضوع حتی در صحبت های وزیرخارجه آمریکا نیز مطرح شده است. این فضاسازی در حالی صورت گرفته است که ایران مطابق گزارش رسمی آزانس بین المللی، به همه‌ی تعهداتش براساس متن برجام عمل کرده است.

علت این رفتار خصمانه ی آمریکا روشن است. آمریکایی ها برجام را ابزاری برای مهار کامل ایران،می دانستند.

آنها امیدوار بودند برجام هسته ای، پله‌ی اول برای مهار ایران قدرتمند باشد و به تبع آن،تضعیف سایر مولفه های قدرت کشورمان در برجام های بعدی دنبال شود.

نقشه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی)، با تیزبینی آن را رصد کردند و چند روز پس از امضای برجام در خطبه های عید سعید فطر فرمودند:(سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد. همان طور که بارها تکرار کردیم،ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون جهانی و منطقه ای مذاکره ای نداریم.)

آنچه اخیرا از مقامات آمریکا شنیدیم، جز اتهامات واهی و فحاشی که در طول ۴۰ سال گذشته تکرار می‌کردند، چیز جدیدی نبود. ملت ما هرگز جنایات آمریکا را نسبت به خود فراموش نخواهد کرد. تحمیل رضاخان با آن استبداد و دیکتاتوری عجیب و غریب، سرکار آوردن محمدرضاپهلوی، برانداختن حکومت ملی با کودتای ۲۸ مرداد، کمک های‌موشکی و بیولوژیکی، بمبهای شیمیایی به صدام و هزاران نمونه ی دیگر شاهدی بر دشمنیِ دشمنیست که خواهان نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

درود بر روان پاک امام بزرگوارمان که فرمود:(اگر سپاه نبود کشور هم نبود).

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه ی عزت کشورمان در جهان بوده و هست. مردم ایران همواره در کنار سپاه و سپاه همیشه در کنار مردم بوده است و از کشور در برابر گروهک‌های معاند و تروریستی، حفاظت کرده و می کند. در دوران جنگ تحمیلی، در برابر متجاوزین ایستاد و امروز هم به فضل خدا به ندای مظلومیت مردم مظلوم مسلمان، پاسخ مثبت داده و پاسخ مثبت خواهد داد.

برهمگان روشن و مبین است که ایستادگی در برابر چنین دولت مستکبر و جنایت کاری که از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان دریغ نمی کند، جز باحفظ اتحاد وهمبستگی و محقق ساختن مطالبات و فرامین فرمانده‌ی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای(مدظله العالی )بدست نمی آید.

در پایان خاطرنشان می کنیم، نوع واکنش و جبهه گیری مسئولان جمهوری اسلامی، که در خط مقدم مقابله با بد عهدی ها و تجاوز به حقوق ملت هستند، تاثیر به سزایی در رفتار های دولت آمریکا خواهد داشت.

۱) در این شرایط ابراز برخی سخنان مبنی بر باقی ماندن در برجام ، ولو با نقض آن از جانب آمریکا،موجب وقاحت بیشتر دشمن خواهد شد و آمریکایی ها باید با تمام وجود احساس کنند که مسئولان کشورمان، در جایی که پای منافع و حقوق ملت در میان باشد،محکم ایستاده اند و به طور جدی و محاسبه شده و هماهنگ،هزینه های بدعهدی آمریکا را به او تفهیم می‌کنند.

۲) دشمن باید به عینه ببیند که کشور ،معطل و وابسته ی تصمیمات او در برجام و غیر برجام نیست. و توقع میرود مسئولین مربوطه با کارهای جهشی و جهادی، اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کنند، و به کارهای روزمره‌ی دستگاه های اقتصادی قانع نشوند.

۳) مسئولان ضمن حفظ وحدت در میان خودشان و نکشاندن اختلافات میان مردم، صدای یگانه و واحدی را در برابر دشمنان سر دهند.

بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی میانه خواستار این است که مسئولان محترم کشورمان،در مواضع ، اقدامات و واکنش های خود، مواضع کشورمان را به طور واضح برای طرف مقابل ارسال کنند. و در این مهم، تذکرات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را سرلوحه ی کار خود قرار دهد.

این رئیس جمهوری که در آمریکا انتخاب شده و تمامی نوکرانشان، چه منطقه ای و چه بین المللی بدانند. هر حرکت غلط آنها در برجام با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

ملت ایران اعم از زن و مرد، دانشجو و نخبه، پیر و جوان، با وحدت و یکدلی، فارغ از سلایق و نظرات سیاسی گوناگون در برابر استکبار جهانی علی الخصوص آمریکا و رژیم جعلی، غاصب و کودک کش صهیونیستی، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند. و این وعده ی الهی است که در پایان آنچه که میماند حق است و باطل قطعا رفتنی است.

والسلام علیکم و رحمته ا.. و برکاته

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشکده فنی و مهندسی میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشکده فنی و مهندسی میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشکده فنی و مهندسی میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ


 

کلید واژه ها: دانشکده فنی و مهندسی میانه دانشگاه تبریز تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشکده فنی و مهندسی میانه علیه مواضع ضد ایرانی ترامپ ترامپ بیانیه محکومیت ترامپ


( ۴ )

نظر شما :