مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشکده فنی و مهندسی میانه

۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵ کد : ۱۸۶۷۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۶۷
مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشکده فنی و مهندسی میانه

مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین  و فعلی دانشکده فنی و مهندسی میانه-دانشگاه تبریز، روز یکشنبه 27 آذر ماه 1401 برگزار شد.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی میانه و با حضور نمایندگان شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه ، مدیر کل منابع طبیعی استان ، روسای دانشگاه های شهرستان ، و برخی اعضای شورای اداری شهرستان، دانشجویان ، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشکده حضور داشتند ، دکتر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز طی سخنانی ضمن گرامیداشت 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه ، گفت : با تلاشهای بی وقفه دانشمندان و دانشجویان ،آموزش عالی کشور به سمت مرجعیت علمی در منطقه و جهان در حال پیشرفت پر شتاب می باشد. ایشان با ادای احترام به مردم شریف و فرهیخته شهرستان میانه بویژه شهدای گرانقدر این خطه ، پیشرفت و توسعه همه جانبه دانشکده فنی و مهندسی میانه را حق و سهم این شهرستان خواند و افزود : انتظار ما از سطح توسعه دانشکده میانه بسیار بالاتر از وضعیت فعلی است یعنی باید حداقل ظرفیت پذیرش دانشجو 3 برابر و گروه های آموزشی آن به 5 گروه افزایش و مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز به آن افزوده گردد. دکتر نصراله زاده با اشاره به بودجه مصوب  30 میلیاردی این دانشکده در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ، افزود : ان شاء الله طی ماه های آتی این پروژه بزرگ افتتاح و رمز گشای توسعه برنامه های آتی این دانشکده خواهد شد.

در ادامه این مراسم آقای مهدی اسماعیلی و سید مرتضی حسینی نمایندگان مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی خواستار همدلی و همفکری بیشتر مسئولین استان و شهرستان برای رشد و توسعه همه جانبه این دانشکده و ارتقای آن به مقاطع بالاتر آموزش عالی شدند . دکتر سعادتی معاون استاندار و  فرماندار ویژه میانه نیز طی سخنانی گفت : با توجه به همجواری شهرستان های متعدد با شهرستان میانه که فاقد مراکز دانشگاهی هستند و اولویت آنان برای تحصیل در این شهرستان و ماندگاری اکثریت دانشجویان و فارغ التحصیلان در این شهرستان ،  دانشکده فنی و مهندسی میانه را دارای زمینه و پتانسیل ویژه جهت جذب دانشجو و پیشرفت کمی و کیفی  دانست.

در پایان این مراسم تکریم و معارفه ،  از زحمات و خدمات چند ساله آقای دکتر رضا عبدی به عنوان رئیس پیشین این دانشکده تجلیل و قدردانی به عمل آمد و دکتر رسول اسمعیل نژاد به عنوان رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه معرفی و منصوب گردید.

خاطر نشان می شود پس از این مراسم ، دکتر نصراله زاده و هیئت همراه دانشگاه تبریز و نمایندگان شهرستان از پروژه جدیدالاحداث این دانشکده بازدید و دستورات و راهکارهایی را جهت بهره برداری سریع تر این پروژه ارائه نمودند . مهندس داوودی مدیر کل منابع طبیعی استان نیز جهت واگذاری زمین های همجوار منابع طبیعی در راستای توسعه و افزایش مساحت این دانشکده به 15 هکتار ، قول مساعد دادند.


( ۶ )