انتصاب رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه -دانشگاه تبریز

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴ کد : ۱۷۹۶۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۴۸۳
انتصاب رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه -دانشگاه تبریز

انتصاب رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه دانشگاه تبریز

با حکم دکتر صفر نصراله­ زاده، رئیس دانشگاه تبریز، رئیس جدید دانشکده فنی و مهندسی میانه (از واحدهای اقماری دانشگاه تبریز) منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی میانه، بعد از استعفای چند ماه قبل دکتر رضا عبدی رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی میانه، رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی دکتر رسول اسمعیل­ نژاد را به سمت سرپرست دانشکده فنی و مهندسی میانه منصوب کردند.

در حکم دکتر اسمعیل ­نژاد آمده است: با استناد به مفاد ماده 6 از آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی میانه، منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب­نظران در حسن انجام این مسولیت خطیر موفق و موید باشید.

بر پایه همین گزارش، دکتر رسول اسمعیل ­نژاد دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز (دانشکده فنی و مهندسی میانه) و استاد مشاور استعدادهای درخشان دانشکده می­باشند.

گفتنی است، پیش از این دکتر رضا عبدی دانشیار دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، بیش از 7 سال ریاست دانشکده فنی و مهندسی میانه را بر عهده داشتند. جذب اعضاء هیأت علمی و غیر هیأت علمی جدید برای تکمیل پرسنل دانشکده، احداث پروژه ساختمانی جدید دانشکده با پیشرفت 90 درصدی، احداث ساختمان سلف سرویس، تجهیز و راه­اندازی آزمایشگاه­ها و کارگاه­های تخصصی و مساعدت در راستای تشکیل سرای نوآوری در دانشکده فنی و مهندسی میانه از جمله خدمات ایشان در طول این چند سال می­باشد.

روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی میانه از طرف کلیه اساتید ، همکاران و دانشجویان محترم ،  ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای آقای دکتر رضا عبدی در تمامی مراحل زندگی، برای آقای دکتر رسول اسمعیل­ نژاد در مسولیت جدید آرزوی توفیق روز افزون دارد.


( ۱۶ )