نحوه رزرو غذا توسط دانشجویان عزیز در سامانه سماد
اطلاعیه نحوه رزرو غذا توسط دانشجویان محترم ورودی های 1399 و 1400
ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان محترم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، رزرو غذای دانشجویی طبق مراحل زیر انجام می شود :
1-مراجعه به سایت دانشکده فنی و مهندسی میانه – سامانه سماد – ورود با شماره دانشجویی ( نام کاربری ) – کد ملی( رمز عبور ) ( بدون صفر اول برای ورودی 1400 )
2-انتخاب نام سلف غذا خوری : – سلف مرکزی میانه برای رزرو غذای ناهار – خوابگاه برادران برای رزرو غذای شام
3-رزرو غذا باید یک روز قبل حداکثر تا ساعت 10 شب انجام شود و بدون رزرو ، امکان تحویل غذا وجود ندارد.
4-ارائه کارت دانشجویی موقع تحویل غذا الزامی است .
5-در ایام ماه مبارک رمضان وعده افطار و سحری به صورت همزمان از ساعت 6 الی 7 عصر توزیع می شود. فعلا توزیع غذا به صورت بسته بندی است اما طی چند روز آینده دانشجویان محترم بایستی ظروف مناسب جهت تحویل غذا به همراه داشته باشند.
6-جهت آشنایی با محیط دانشکده بویژه رزرو غذا و امور خوابگاه و... ، از دانشجویان ورودی 97 و 98 راهنمایی بخواهید.
7-در صورت بروز خطا در ورود به سامانه سماد ، پس از اطمینان از سالم بودن گوشی و آنتن دهی و اینترنت خود ، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و کد ملی خود را به واتساپ امور دانشجویی ( 09053303685 ) ارسال نموده تا ایراد احتمالی در سامانه شما برطرف شود و نهایتا پیام سامانه شما فعال شد را دریافت نمایید.
8-به دلیل شرایط خاص بازگشایی ،تا صدور اطلاعیه بعدی و رفع ایراد افزایش اعتبار در سامانه سماد ، می توانید رزرو غذای خود را انجام داده و بدهی شما بعدا از طریق همین سامانه قابل پرداخت و تسویه خواهد بود .
9-هنگام مراجعه به سلف سرویس دانشکده ، حتما با پوشش مناسب و در شان دانشگاه و دانشجو استفاده نمایید .
10-جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و مراعات حال دانشجویان عزیز روزه دار، دانشجویان محترمی که معذور هستند ملزومات شرعی و قانونی را مراعات فرمایند.
امور دانشجویی - دانشکده فنی و مهندسی میانه