انتخاب مقاله دکتر امین محمدی در جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری تهران به عنوان اثر برتر

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۴ کد : ۱۵۴۰۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۸۰
انتخاب مقاله دکتر امین محمدی در جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری تهران به عنوان اثر برتر

مقاله دکتر امین محمدی عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز، در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به عنوان "اثر برتر" اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی میانه - دانشگاه تبریز ، مقاله دکتر امین محمدی عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی میانه -دانشگاه تبریز، در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به عنوان "اثر برتر" اعلام شد.

سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در روزهای 20 الی 24 آذرماه در شهر تهران برگزار گردید و در این جشنواره مقاله دکتر امین محمدی عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز و همکاران ایشان در محور حمل و نقل و ترافیک، به عنوان اثر برتر اعلام شد.

گفتنی است، این مقاله در ژورنال ISI با رتبه علمی JCR مستخرج از Q1 در کشور انگلستان، به چاپ رسیده است.

در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور دکتر احمد وحیدی (وزیر کشور)، دکتر علیرضا زاکانی (شهردار تهران) و دکتر مهدی چمران (رئیس شورای شهر تهران) برگزار گردید، از این اثر برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی میانه ، از طرف رئیس ، کارکنان ، اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشکده ، کسب این افتخار بزرگ را به جناب آقای دکتر امین محمدی و تمامی دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و افتخارات و توفیقات روزافزون را برای ایشان مسئلت می نماید.


( ۲ )