دیدار شهردار میانه با رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۰۰۹۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۰۲
دیدار شهردار میانه با رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه

جناب آقای مهندس میرزایی شهردار میانه به همراه هیات همراهشان، ضمن حضور  در دانشکده فنی و مهندسی میانه از این واحد دانشگاهی و پروژه های در حال احداث آن بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی میانه، جناب آقای دکتر رضا عبدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه، ضمن خوش آمد گویی و عرض خیر مقدم، حضور جناب آقای مهندس میرزایی را در دانشکده فنی و مهندسی میانه مغتنم شمرده و با اشاره به شناخت قبلی ایشان از توانایی های برجسته و علاقمندی شهردار محترم به محیط های دانشگاهی و فرهنگی، به برخی  از مهم ترین مشکلات و مسائل دانشکده، مانند: عدم وجود راه ارتباطی مناسب از طرف جاده میانه ترک به دانشکده، ورودی ناموزون با وضعیت نامناسب دانشکده،  عدم وجود ایستگاه های سرویس مناسب در فضای شهری و... اشاره نمودند.

جناب آقای مهندس میرزایی پس از بازدید از فضای آموزشی و محیط پیرامونی دانشکده، ضمن اعلام رضایت و خرسندی از پیشرفت و گسترش فضای آموزشی و رفاهی دانشکده، تاکید کردند: امروز اهمیت جایگاه علم و دانش در کشور بر هیچ کسی پوشیده نبوده و همه باید در حد توان و امکانات از مجموعه های علمی و آموزشی حمایت نمایند. همچنین شهردار میانه، مشکلات مورد اشاره از طرف رئیس دانشکده را منطقی و قابل درک دانسته و در راستای مرتفع شدن آن ها قول مساعد دادند.

در پایان دکتر رضا عبدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی  شهردار محترم و مجموعه همکارانشان در پرسنل شهرداری، شورای محترم شهر و سایر دستگاه های مرتبط، اضافه کردند: امیدوارم با توجه و عنایات همه مسولین و نخبگان به حوزه علم و دانش، همه باهم بتوانیم در راستای گسترش روزافزون علمی و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان ایران گام های مثبت و مفیدی رو به جلو برداریم.


( ۵ )

نظر شما :