پیام رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه به مناسبت آغاز سالتحصیلی۹۹-۹۸

۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۴ کد : ۱۰۲۰۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۰۴
پیام رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه به مناسبت آغاز سالتحصیلی۹۹-۹۸

 

 

دانشگاه مبدأ همه تحولات است.     (  امام خمینی(ره)

شروع مهر ماه برای همه ما با شادابی و طراوت و شیرینی همراه بوده است .از کودکی تا نوجوانی و جوانی و حتی پیران و بزرگان ما نیز با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی با دیدن دانش آموزان و دانشجویان خاطرات شیرین دوران تحصیل را مرور و یادآوری می کنند. فصل پاییز فصل عاشقان  با برگ ها ی رنگارنگ و نسیم خنک و روح بخش خود ، نوید بخش فصل های سبز و خرم و پر محصول است.

 ...و اینک با شروع سالتحصیلی جدید، میهن اسلامی و عزیزمان با لطافت و شادابی  شورانگیز به استقبال دانش آموزان و دانشجویان خود می آید و مشتاقان علم و فرهنگ و هنر را مثل همیشه در آغوش پر مهر و هنرپرور خود می گیرد تا از این دامن پر امید خود جوانان آینده ساز و متخصص و متعهد ، با سرافرازی به اوج  شکوفایی و بالندگی برسند و حافظ آرمانها و افتخارات و امیدهای امروز و فردای آن باشند.

... و در آغاز سالتحصیلی 99-98  همراه  با عزت و افتخار حسینی ، دست به دعا و راز و نیاز با خالق بی نیاز بر می داریم و خاضعانه از درگاه خدوند متعال، برای همه فرزندان این کشور اسلامی و انقلابی ، سلامتی و موفقیت های روز افزون را خواستاریم و امیدواریم این مرکز دانشگاهی ، نقطه شروع جهشی  برای موفقیت های مستمر علمی و فرهنگی شما جوانان عزیزو پر تلاش باشد.

 و من الله التوفیق

دکتر رضا عبدی

رئیس دانشکده فنی و مهندسی میانه

27/06/1398


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :