اطلاعیه درخواست وام‌ها برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶

۰۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۷ کد خبر : ۶۶۷۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۱۰

به اطلاع دانشجویان روزانه و شبانه متقاضی کلیه وامها در نیمسال دوم سالتحصیلی ۹۷ - ۹۶ می‌رساند جهت ثبت نام وام‌ها می‌توانند از تاریخ ۷ / ۱۱ / ۹۶ لغایت ۱۳ / ۱۲ / ۹۶ به امور دانشجویی دانشکده مراجعه نموده و مدارک و فرم مربوط به وام درخواستی را پس از تکمیل تحویل نمایند.

تذکر مهم: دانشجویانی که در پورتال دانشجویی ثبت نام نموده اند بایستی مدارک لازمه وام درخواستی را تا تاریخ ۱۳ / ۱۲ / ۹۶ به اموردانشجویی دانشکده تحویل نمایند درغیراینصورت وام درخواستی تأیید و ثبت نخواهد شد.

توجه ۱: ثبت و ارسال وامهای ضروری مشروط به فعال کردن سیستم از طرف صندوق رفاه دانشجویان بوده و درخواست وام ضروری دلیل بر تأیید و ارسال وام ضروری نمی‌باشد. دانشجویانی که در نیمسال ۱ ۹۷ - ۹۶ در سماد برای وام ضروری درخواست نموده‌اند نبایستی برای مورد تکراری وام ضروری در نیمسال دوم درخواست وام ضروری نمایند.

توجه ۲: شماره حساب دانشجویان متقاضی انواع وامها بایستی فعال بوده و حداقل موجودی مبلغ پنج هزار تومان باشد درغیرانصورت شماره حساب غیرفعال شده و وام واریزی بلافاصله به صندوق رفاه برگشت داده می‌شود.

توجه ۱: امکان ثبت پرداخت وامها بدون درخواست کتبی مقدور نخواهد شد.

توجه ۲: دانشجویان روزانه و شبانه تمامی مقاطع تحصیلی متقاضی وامها بایستی اصل سند تعهد محضری و کپی آخرین حکم کارگزینی ضامن را به امور دانشجویی دانشکده تحویل نمایند.

توجه ۳: دانشجویانی که مقطع قبلی را تسویه حساب نکرده و یا دارای اقساط معوقه و یا جریمه دیر کرد اقساط باشند، فقط در صورت تسویه حساب و پرداخت اقساط معوقه و جریمه دیرکرد اقساط، امکان ثبت وام درخواستی آنان امکان پذیر خواهد بود. دانشجویان می‌توانند اقساط معوقه را از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس www.bp.swf.ir پرداخت نموده و درخواست تسویه حساب نمایند.

  • دانشجویان شبانه نوبت دوم فقط می‌توانند تقاضای وام شهریه و وام عتبات عالیات نمایند و نیز وام شهریه درخواستی دانشجویان شبانه دارای ۴%  کارمزد بوده و به حساب دانشگاه واریز می‌گردد
  • دانشجویان روزانه باید دارای شماره حساب بانکی فعال در بانک تجارت باشند..
  • دانشجویان متقاضی وام تحصیلی و وام شهریه، بایستی راهنمای بهره مندی از تسهیلات و نحوه تشکیل پرونده و شرایط ومدارک هر وام را از سایت student.tabrizu.ac.ir/fa مطالعه نمایند.
  • متقاضیان وام تحصیلی و وام شهریه بایستی فقط از پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس  bp.swf.ir  تقاضای وام خود را ثبت نمایند و بایستی پیامک تأیید وام درخواستی را دریافت نمایند.
  • دانشجویان ترم اول و دانشجویانی که تاکنون تعهد محضری تحویل نداده‌اند بایستی قبل از درخواست وام، اصل سند تعهد محضری را بانضمام مدارک ضامن کپی آخرین حکم کارگزینی ضامن و یا گواهی کسر از حقوق ضامن و یا کپی آخرین فیش حقوقی ضامن، با توجه به شرایط ضامن تا تاریخ ۱۳ / ۲۱ / ۹۶ به اداره رفاه تحویل نمایند.
  • دانشجویان روزانه که تاکنون شماره حساب خودرا اعلام ننموده‌اند بایستی شماره حساب بانک تجارت خود را قبل از تقاضای وام به اداره رفاه اعلام نمایند. دانشجویان شبانه نیازی به افتتاح و اعلام شماره حساب ندارند
  • اولویت ثبت و ارسال لیست اول کلیه وامها با متقاضیانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نموده و مدارک خود را بصورت صحیح اسکن نمایند.
  • وام درخواستی دانشجو در صورت تأیید اداره رفاه، ثبت نهایی و به صندوق رفاه دانشجویان ارسال خواهد گردید و دانشجویان گرامی نتیجه قطعی ثبت و ارسال درخواست وام را از پورتال دانشجویی صندوق رفاه از منوی درخواست وام قسمت پایین صفحه لیست انتظار تأیید و یا تأیید شده و پس از تأیید با مشاهده مبلغ وام ثبت شده می‌توانند مشاهده و پیگیری نمایند.

برای دانلود فرم های مربوطه از جدول زیر اقدام کنید:

فرم مربوط به وام ازدواج

فرم مربوط به مسکن متاهلی

فرم مربوط به وام ضروری

فرم مربوط به وام تحصیلی روزانه

فرم مربوط به وام شهریه شبانه

فرم مربوط به وام مسکن مجردی

نمونه فرم گواهی کسر ازحقوق

فرم تعهد محضری (الزامی تمام وام ها)

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات و مشکلات خود از قسمت تماس با مسئولین دانشکده استفاده نمایید.


کلید واژه ها: دانشکده فنی و مهندسی میانهواموام تحصیلیوام دانشجوییشروع ثبت نام وامامور مالمالی


نظر شما :